jom

Sunday 30 October 2011

CINTA FIRDAUS

aku tahu
aku fahami
siapakah aku yang inginkan cinta firdaus

cinta yang membawa ku ke dunia mu
cinta yang membawa ku ke arah mu

tapi aku terlalu ingin kan cinta yang halal bagi ku
memberi ku mengingati dirimu YA ALLAH
mendekatkan diri ku pada MU

sesungguhnya aku naif di amah mimpi
mimpi mengejar cinta yang indah tanpa perhujung

di kala rindu ku pada MU YA ALLAH
aku hanya mampu sujud pada MU
YA ALLAH tenang kan hati hamba mu ni
hantar kan insan yang mampu membawa ku kpda mu ALLAH

YA ALLAH
YA RAHMAN 
aku memohon , aku bersujud pada mu
jika dia jodoh ku
dekatkan la dia kepada ku
aku ingin menjadi yang halal untuk nye
halal memeluk
halal meyentuh

YA ALLAH
jika dia bukan jodoh ku
jauh la dia daripada ku.
kerana aku tidak mahu membuang masa ku
dengan mencintai orang yang bukan jodoh ku.


aku bukan la insan yang kuat melawan cinta yang datang dan pergi
tapi aku tahu YA ALLAH 
Engkau lebih mengetahui 
tentang indah nya cinta

No comments:

Post a Comment