jom

Wednesday 14 December 2011

anjer tar dan sayang ment

aten bosan kot 2 3 hari ni..
so untuk enjoy kan diri p main gitar kat bawah dgn muaz and syam

thank kot.. ajar aku main gitar walaupun aku ni main macm apa..
kalu tiba je hari hujan jer.. wajib ek kite p main  gitar.. hahahahh
kalau tak hujan x nk plak.. waduhhh

'cinta kau dan aku' best kot aku layang novel cinta 2..
aku ni bukan jens layg novel..
tapi novel 2 mmg buat aku bermimpi di siang hari

hahahah.. kalau la suami aku ni mcm farish kan elok.. 
tapi kalau kaki cmburu 2.. buang tepi ler ek..
tak main ler laki kaki cmburu buta ni..
karang buta aku di buat nye..

petang2 je.. gitar la pneman hiup yang sepi..
alorr jiwang la konon nye ekk.. 
gitar.. kau mmg cantik.. badan yg mnawan tpi tali mu membuat jari2 runcing ku ni sakit tau tak..
kalau di sebab aku terpikat dengan bunyi kau yang menawan 2..
aku tak layang kau tahu tak.. aku letak dalm almari je..hahahah
kalau aku ada ler.. ni pon pnjam yang orng je yank oi.. 

kekasih ku assigment pon dh banyk yang hilang
2 yang lepak dengan kekasih giatr 2.. 
syg ku ment.. nnti kau ada aku sentiasa di sisi mu k..
walaupun aku muntah ke darah mlyang dirimu syang ku ment

anje ku gitar.. biar pon kau milik yang lain aku tetap mencintaimu
anje tar.. masa aku bermanja2 dengan mu jangan la kau mengigit manis di jari ku..
sakit la yang oi.. 
tapi kerana ksih ku pada mu bagai sudu.. aku tetap aku bermanja2 dgn kau ye anjer tar..
selagi misi ku masih berlum tercapai 
akan aku bermain dgn tali2 mu yang terletak segak di badan mu yang selem melem 2.. 

TAR ni lagu yang aku ddiksi buat mu ajer tar buat sayng ku ment.. nnti2 ler.. 
ooh  dekat pada mu itu destinasi ku..
tak kira apa jua kan ku terima ..





1 comment: