jom

Sunday 18 December 2011

surat buat mu..

untuk kekasih ku

superman.. aku rindu kau..
kau rindu aku tak??
setiap malam aku tunggu kau..
tapi yang aku jumpa batman jer..

aku tak suka batman --"
batman tu dah la hitam..

superman.. aku rasa aku tahu apasal kau marah aku
sebab aku ketawa kan kau sebab kau pakai seluar dalam kat luar..
ala.. aku mana tahu itu fesyen kau untuk menunjukkan bahawa kau lelaki ..
kau pakai seluar dalam kat luar apasal.. hensem sngat ek??..

hari tu aku cuma pergi  jumpa duyung sebab nak tahu pasal kecantikan je
superman jangan la marah..
kau mesti dengar budak besar itu cakap aku ni lesbian..
tak.. aku ni normal k..
aku ingt nak p menyelam je kat tasik china 2 pas tu terjumpa duyung..

superman.. aku tahu aku tak secantik hana tajima..
aku tak se'hot' alif satar..
tapi terima la aku seadanya..

aron aziz pon nak pikat aku.. aku tak nak..
cz aku ada hati kat mat lutfi..
tapi mat lutfi jauh bebenor duduk nye..

sudah la superman..
kau tak nak balas sms aku
call aku pon kau tak angkat..
kau tengah terbang ye..
mungkin tak de isyarat..
tak per lah..
aku mgerti superman..
mungkin jodh kite tak ada..

selamat tinggal superman..
aku nak dating dengan keluangman jap..
sebab dia pandai cakap melayu..
dan makan nasi lemak..

yang iklas
sikecik fatin

2 comments:

  1. aku de soalan..kalau kau call and msg superman..superman tu ade fon ke and die ltk fon die kat mane?HAHAHAHAHA XD

    ReplyDelete