jom

Sunday 20 November 2011

JANGAN MENANGIS wahai SAHABATKU

"wlaupun kau semua tersenyum
tapi aku tahu korang tak sekuat senyuman itu
jadi tersenyum lah 
dan JANGAN MENANGIS"

rindu nya kat kawan baik aku kat kelantan
sekarang dia ambil SPM
good luck yank..
saya tahu awak boleh buat

awak la yang terbaik dalam hidup saya
tak pernah awak pertikaikan siapa saya
tak pernah kita gaduh kan?
walaupun sekali.. 
awak banyak bersabar dengan saya
banyak kenangan kita bersama
sehingga tak ternilai HARGA nya
awak yang terbaik FARAH


HANY..
nama yang manja
semanja orang nya
tak pernah hilang senyuman di bibir
setabah orang nya

atin rindu hany
orang yang banyak bagi nasihat 
di saat aku keresaan
orang yang cantik 
juga cantik budi bahasa nya
rindu hany.. di saat air mata mengalir
dia yang akan hilangkan nya
dengan dia aku belajar setabah sekarang
aku belajar untuk hidup sendiri
aku belajar sentiasa tersenyum
"ingat angl,ingat teddy"
semoga berjaya di UITM



di UNISEL
aku takut untuk mengalami dunia baru
tapi bila dia ada
aku jadi lebih berani
aku akan sentiasa tersenyum di depan nya
walaupun aku menangis di  belakangnya
aku tahu dia seorang yang kuat
sekuat nama nya K.YANA

aku sentiasa melihat senyuman dia
walaupun aku tahu di menangis di dalam hati
tapi sekarang bergitu mudah air mata nya mengalir
aku tak sanggup melihat
aku takut aku akan menangis
dan tak de siapa yang dapat jaga dia
kalau aku tak sekuat yang di sangka..
tapi aku memang tak kuat.. 
tapi kak saya akan jadi yang sentiasa kuat untuk akak.. =)

korang pernah dengar lagu ni.. 

"kau di hati ku" khas untuk kau yang di kasihi


jangan menangis
bertenang lah..
peganglah tanganku dan di genggam erat
ku melindungi dari apa yang datang
berHENTI LAH MENANGIS

tubuhmu kecil bertenaga
dalam dakapan ku kau tenang dan lena
pertalian kita takkan terputus
berHENTILAH MENANGIS

kau di hati ku 
kau di hati ku
hari ini dan selamanya

kau di hatiku
walau apa katanya
oh.. kau di hatiku
selamanya

mengertilah apa yang kami rasa 
tak berkeyakinan apa yang di katanya
kamii berbeza tapi di hati kami
tiada apa yang berbeza

jangan kau dengar
mereka tak tahu
saling memerlu dan membantu
di suatu masa kutahu

destinasi tiba kau harus tabah
ku kan bersamamu bersabarlah
di suatu masa ku tahu 
buktikan bersama kau

selamanya
bersamamu
ku selalu bersamamu 
selama-selamanya

berhenti la menangis wahai sayang ku
aku tahu kau setabah orang nya
aku mahu hanya senyuman menemani diri mu

No comments:

Post a Comment