jom

Saturday 19 November 2011

nii UNISEL

emm aku tak tahu nak tulis apa
tapi terpaksa menulis untuk assigment encik izwan
pasal UNISEL yang baru bagi aku

UNISEL
yang paling aku suka masuk UNISEL
time mula-mula dulu masuk kelas encik izwan
" ye.. assigment pertama ADD FB saya"
hahahahah
nak tergelak kot mula-mula dulu
rasa tak percaya..

yang paling aku suka jumpa kawan-kawan yang satu kepala
muaz.. j.. syam.. navin.. acap..
walaupun diorang ni tak betul
tapi diorang hormat aku sebagai perempuan
iaitu selalu membuli aku
hihihi
tapi thank la selalu dengan aku time aku nak minta tunjuk ajar kat korang
teman aku p makan
ajar aku mat yang aku "pandai" sangat..

tapi kan.. sebenar nye nak tulis pasal apa??
aku ni tak tahu apa ni.
alooo.. pening-pening

rindu kat miss shireen yang comel
yang selalu layang aku dengan kawan-kawan
maaf ek miss kerana kami ni selalu je makan makanan miss sampai habis
sebab best sangat

kadang-kadang rindu gak UITM
belajar buat plan rumah
belajar ukur sofa
ukur meja
ukur bilik
final projek aku buat rumah DATO LAT
moden klasik

tapi nak buat macam mana rezeki aku tak de kat UITM
aku takut gak nak masuk UNISEL ni
tapi bila aku masuk
aku sedar
ada hikmah setiap yang berlaku

aku jumpa budak rumah yang baik
aku jumpa pensyarah yang terbaik
aku jumpa budak kelas yang baik

=)

No comments:

Post a Comment